Beoordelingen 

Onze dealerbeoordeling is gebaseerd op de tevredenheidwaarderingen van onze klanten. Deze informatie wordt door TNS NIPO verzameld in opdracht van Toyota Nederland. 
De waardering en de commentaren die u hieronder kunt lezen zijn niet door ons aangepast.

408 commentaren van in totaal 408 beoordelingen
Service
Aad Noordermeer (Den Haag)
14/11/2018
8

Iets minder zakelijk.

Service
A.Ozmen
09/11/2018
10

Omdat heel goed is.

Verkoop
C van der kruit (Rijswijk)
09/11/2018
9

Service is goed en vriendelijke mensen. Als je iets niet weet kan je altijd bellen of langs gaan voor vragen.

Service
Mevr. E.J. van Rijk (Voorburg)
09/11/2018
10

Vriendelijke mensen. Het betrof eerst jaarlijks onderhoud. Extra hun best gedaan rond lunchtijd klaar te zijn. Duidelijke uitleg over reparatie. Offerte meegekregen. Korte termijn, vaste tijd, op tijd klaar.

Service
Dhr. J.J. de Vries (Den Haag)
02/11/2018
9

Toyota is traditie.

Verkoop
Khudabux (Den Haag )
02/11/2018
10

Zeer correct.

Service
Ann (Den Haag)
29/10/2018
9

Erg klantvriendelijk en goede service.

Service
Mevr. M.L. Selder-v.d. Brand (Den Haag)
29/10/2018
10

Prima garage, goede services en prijsafspraak. Vriendelijke mensen en prettige wachtruimte.

Service
Dhr. A. van Velzen (Den Haag)
17/10/2018
9

Bij binnenkomst in het bedrijf voel je je direct klant. Vriendelijke mensen bij receptie,.

Service
Mvr. T. Saleh (Den Haag)
17/10/2018
10

Zeer klantgericht personnel, Pech Hulp van Louwman was uitstekend, binnen half uur was de monteur bij de auto en dat ook nog op een zondag middag. Hij gaf goede advies, de auto was gelijk opgehaald en naar de garage gebracht. Daarna prima geholpen door de serviceafdeling.

Service
R.K. Veenhuis (Den Haag)
17/10/2018
9

Goede service en prettig personeel.

Service
Wichers (Den Haag)
26/09/2018
10

Prima service. Vriendelijk en correcte afhandeling. Heeft betrouwbare indruk achtergelaten bij mij.

Service
Dhr. Ramdjiawan (Den Haag)
20/09/2018
8

Voor het eerst bij deze dealer geweest. Ben tevreden en ga volgende keer weer.

Service
S. Sterk (Den Haag )
19/09/2018
9

Vriendelijk en klantgericht personeel met vakkennis.

Service
Dhr Rob Poeran (Den Haag)
13/09/2018
10

Omdat ik zeer tevreden ben met Toyota service en behandelingen.Zoals informatie, vriendelijkheid, en uitleg.

Service
K.Spaans (Scheveningen)
13/09/2018
10

De service is goed en de klantenservice is uitstekend met goede uitleg

Service
Rob Pasqua (Den Haag)
06/09/2018
9

gebracht om 10 u voor APK en kleine beurt zou gebeld worden zodra gereed en eventueel met eigen wagen opgehaald worden als onderdeel van proefritOm half 5 nog geen bericht dus zelf gebeld en mededeling dat wagen bijna klaar is maar ik kon niet opgehaald wordenBen van mening dat client altijd gebeld moet worden als standaard onderhoud langer duurt dan verwacht

Service
Dhr J Bouwens (Den Haag)
05/09/2018
10

Zeer ter zake kundige mensen en missschien is de vriendelijkheid nog wel belangrijker.

Service
Mevr. E.C.Torn-Putto ('s-Gravenhage)
05/09/2018
9

keurig, correct en doeltreffend

Service
Mevr. V.d.Boon
05/09/2018
9

Een goede service; goede afspraken , wat het gaat kosten,zeer tevreden

Service
Judy van der Heyde - van Est (Den Haag)
29/08/2018
10

Een uitstekende vestiging/garage waar de auto goed verzorgd en gerepareerd wordt. Het personeel is prettig, rustig in benadering en uitleg. Het is fijn om te weten dat je daar een goed luisterend oor zult vinden. Dat is mijn ervaring!

Service
P.Langeweg (Den Haag)
24/08/2018
10

Bij deze vestiging heb ik mijn Toyota Auris gekocht[nieuw] 4 jaar gelden en ik heb hierbij een goed gevoel overgehouden. Personeel is zeer klantvriendelijk en duidelijk. Je weet gelijk waar je aan toe bent en ze komen hun afspraken na.Ik zal zeker de volgende nieuwe auto bij hun weer aanschaffen. TOP !

Service
B.van Haag
23/08/2018
8

Wij zijn tevreden en hebben vertrouwen in Louwman Den Haag Zuid en rijden al jaren met veel plezier in onze Toyota.

Service
Daan klok (Denhaag)
22/08/2018
9

de uitstraaling

Service
Dhr. Ralph Lether (Den Haag)
15/08/2018
10

Zaterdag is de werkplaats open voor noodgevallen zoals die van mij waardoor ik maandag normaal de werkzaamheden kon uitvoeren

Service
Mark Rotteveel (Den Haag)
15/08/2018
7

prijs kwaliteit staat onder druk en online lukte het niet goed om een grote beurt af te spreken in combinatie met apk = was onduidelijk. Valt apk er nu standaard wel onder bij een grote beurt of niet ?

Service
P. Mul (Den Haag)
15/08/2018
9

Kundig personeel die het kwaliteitsimago van Toyota alleen maar versterken.

Service
Dhr. F. Martens
08/08/2018
7

receptie en garage: goed. Showroom overvol, geeft een rommelige indruk. Parkeerruimte is nihil.

Service
Dhr. F. Pallada (Den Haag)
02/08/2018
10

Hulpvaardig en vriendelijk personeel.Geen onverwachte zaken na offerte van onderdelen en reparatiekosten.Deskundige afhandeling van probleem.

Service
Marloes
25/07/2018
9

Prettige zaak kom erg graag.Ze helpen je snel en prettig.

Service
van gaalen cjj (den haag)
25/07/2018
7

zijn erg zakelijk

Service
Bert Schoolderman (Den Haag)
18/07/2018
10

Vriendelijk,netjes afgehandeld en van te voren op de hoogte gebracht wat er ging gebeuren en de kosten

Service
Dhr. G.E.M. Lancée QE LTZE1 bd. ('s-Gravenhage)
18/07/2018
9

Klein bedrijf waardoor (door personeel) een familie gevoel heerst. Al het personeel is duidelijk vakbekwaam.

Service
J.A Spaans
18/07/2018
0

Ik kom er nooit meer

Service
Dhr. G.K. van Bochoven (Rijswijk)
11/07/2018
10

Op de service valt niets aan te merken. Die is in één woord voortreffelijk.

Service
Familie Gerretsen (Wateringen)
11/07/2018
10

Zie eerste deel enquête, dus kwaliteit service en vriendelijkheid

Service
GERARD VAN 'T HART (PIJNACKER)
11/07/2018
1

FOUTIEVE CONSTATERING, NL. LEKKAGE AAN HET KOELSYSTEEM EN NIET LEKKE CONDENSOR.FOUTIEVE DIAGNOSESTELLING, NL. NA OPGAVE VAN KOSTEN VOOR BEVESTINGEN VAN CONSTATERING, GAS AFTAPPEN, MET CONTRASTVLOEISTOF OP DRUK BRENGEN EN KLANT HIERVAN OP DE HOOGTE BRENGEN.FOUTIEVE BEHANDELING KLANT NA DE VRAAG OF DE AUTO KLAAR IS, NL. KLANT BEGELEIDEN NAAR DE WACHTRUIMTE, EVT. VOORZIEN VAN KOP KOFFIE EN NIET LANGER LATEN WACHTE ALS NODIG. ZEKER ALS DE KLANT ZIJN AUTO NAAR DE PARKEERPLAATS ZIET RIJDEN.

Service
W.Jagernath (Den Haag)
11/07/2018
10

Snel en correct geholpen

Service
C.Egbers (Den Haag)
09/07/2018
8

Prima service

Service
Gerrit Supheert (Den Haag )
09/07/2018
10

Ik ben erg tevreden over de service en klantvriendelijkheid bij Toyota Louwman Den Haag zuid. Kan weer vertrouwen op onze Aygo

Service
M. Moenielal (Den Haag)
09/07/2018
8

Goede en duidelijke uitleg over uitgevoerde werkzaamheden. Wordt tijd voor je genomen.

Service
Thea Wesdorp (Rijswijk)
09/07/2018
10

Ben zeer tevreden over mijn Toyota dealer Louwman Den Haag Zuid! Ik kan deze dealer bij iedereen aanbevelen!

Service
Peter van Bochoven (Den Haag)
28/06/2018
10

Altijd accurate verzorging, professionele aanpak en benadering en een gezellig vriendelijk woord vanachter de balie.

Service
Hans Venema (Den Haag)
27/06/2018
9

Vriendelijk, kennis van zaken, mijn wensen werden gehonoreerd, ruime openingstijden

Verkoop
Babs Ruisch (Rijswijk)
26/06/2018
10

Fijne verkoper. Prettige toyota dealer.

Service
Betty Raatgever (Den Haag)
20/06/2018
10

Toyota Kerketuinen is een goede en betrouwbare Toyota Dealer, met vriendelijke en behulpzaam baliepersoneel. Ik ben zeer tevreden met mijn Toyota IQ, die ik daar gekocht heb. Hij wordt elk jaar netjes onderhouden en de wisseling van winter/zomerbanden gaat ook altijd heel soepel. Onlangs is mijn motorkap opnieuw gespoten met parelmoer wit. Deze klus ook helemaal naar tevredenheid uitgevoerd.

Service
N. Burger (den haag)
20/06/2018
9

Wij worden zeer vriendelijk en correct en professioneel benaderd. Ze denken mee en al of niet niet in hun eigen voordeel.

Service
R. Vanek (Den Haag)
20/06/2018
8

Bij aanschaf van de Yaris van mijn vrouw was de verkoper niet echt betrokken (deze meneer is daar ook al weg). Als verkooptrainer is dit niet de manier waarop ik dit mijn studenten leer. Auto zonder garantie gekocht, maar toezegging gekregen dat bij een euvel wij altijd konden langskomen. Bij koelwaterprobleem (nieuwe slang) is 50% van de kosten in mindering gebracht. Dit was op zich netjes. Bij tweede keer met zelfde euvel langskomen werden er standaardantwoorden gegeven die in mijn ogen niet kloppen. Mijn eigen auto (Toyota Auris) kent dit euvel namelijk niet. Al met al wel tevreden, maar een beetje extra aandacht zou op zijn plaats zijn.

Service
Sjaak van der Knaap (Wateringen)
14/06/2018
7

Niet slecht, aardige mensen, communicatie met toyota Nederland moet worden verbeterd, (digitale hulp)

Service
K.A. Dijkstra (Den Haag)
13/06/2018
7

Ik kom al jarenlang bij Toyota (Bluebird, Cherry, 2x Prius), en dat feit duidt erop dat ik een tevreden klant mag worden genoemd. Het is wel een beetje jammer dat wanneer ik een nieuwe Toyota wil aanschaffen met mijn trouwe historie bij Louwman echte heel veel meer moet betalen dan bij Ekris. Daar is gedurende het 1e jaar na aankoop de Auris in onderhoud en garantie geweest (o.a. update Navigatie systeem). En sinds afgelopen jaar weer terug naar Louwman Kerketuinen (want dichtbij en goed).

Service
Kandhai (Den haag)
13/06/2018
10

Betrouwbaar, vriendelijk en gastvrij , voelt je thuis

Service
Lia haazebroek (Den haag)
13/06/2018
8

Dit cijfer vind ik prima !Hoger is onzin !Ik ga accoord met een 8 !

Service
Dhr.m.n.mijsbergh (Rijswijk-zh)
11/06/2018
8

communucatie via de side kan beter.

Service
P. van Helvoort (Poeldijk)
06/06/2018
3

hoewel het starttraject bij de aankoop van de auto veelbelovend was blijkt de service zeer tegen te vallen. Er komen geen of onduidelijke antwoorden op vragen over klachten. Bovendien wordt er ook niet heel moeilijk gedaan om fouten onder het kleed te schuiven. Erg teleurstellend en niet verwacht van zo'n grote dealer.

Service
R Brekelmans (Wateringen )
06/06/2018
8

Prettige medewerkersAuto keurig afgeleverd Goede uitleg van activiteiten die zijn uitgevoerd . Ik wordt gedacht in het belang van de klant

Service
R van Dien (Den Haag)
01/06/2018
8

Was spoedreparatie. Prima geholpen

Service
N.kalidien (Den Haag )
30/05/2018
9

Alles gegaan volgens afspraak

Service
Dhr Abrahams
29/05/2018
8

Afspraak is makkelijk te maken. Wachttijd is niet lang. Wachtruimte ruim ingericht.

Service
Josh (Oegstgeest)
29/05/2018
10

Mooi bedrijf,vriendelijke medewerkers , hebben kennis van zaken , ze hebben een top service.Bij klachten gaan ze door tot het is opgelost.IK ken geen ander autobedrijf , die zo goed met zijn klanten omgaat, after sales helemaal top.

Service
B van os (Rijswijk)
24/05/2018
5

Af gedaan

Service
Dhr wolf (Den haag)
24/05/2018
7

?

Service
J Lakofski (Den Haag)
24/05/2018
10

Hele goede werkplaats met zeer vriendelijke personeel en goede service en ze gaan de extra kilometer om jou te helpen, je kan echt zonder zorgen je autootje hier achter laten

Service
Kees Correljé (den Haag)
24/05/2018
8

al jaren een tevreden klant

Service
L.R. Beeloo (Den Haag)
24/05/2018
9

Alles wordt plezierig en correct, voor zover wij kunnen nagaan, afgehandeld.

Service
Mevr. Molenaar (Den Haag)
16/05/2018
10

Mijn Aygo is bij Louwman Den Haag Zuid in de beste handen. Ik ben zeer tevreden en blijf, ondanks dat mijn Aygo inmiddels 10 jaar oud is, bij Louwman komen.

Service
Lagraauw (Voorburg)
14/05/2018
10

Vakkundig geholpen

Service
Dhr. Henricus van Leeuwen. (Den Haag)
04/05/2018
9

Receptie was prettig in de omgang. Werkzaamheden zijn goed uitgevoerd.

Service
Claudia (Leidschendam)
02/05/2018
8

Goede ervaringGoed personeel

Verkoop
John van hoorn (Den haag )
02/05/2018
9

Vriendelijk en eerlijk

Service
Mevr. van der Veer (Den Haag)
02/05/2018
10

Prettige ontvangst, heldere uitleg.Prima service.

Service
Michelle (Den Haag)
02/05/2018
8

Het personeel is ter zake kundig, bereidt om eventuele vragen waarop ze het antwoord niet weten even na te vragen en zeker ook zeer behulpzaam

Service
Mevr. Tiemeijer
25/04/2018
8

Tevreden. Op dit moment geen idee wat ze kunnen verbeteren.

Service
Michel (Den Haag)
25/04/2018
8

De service is prima. Alleen jammer dat er zoveel betaald moet worden voor de diagnose.Juist omdat je niet om de diagnose uit kan.

Service
R.staarthof (Den haag)
25/04/2018
8

Vriendelijk en correct.

Service
P. Lamfers
18/04/2018
7

Servicebeurten worden goed uitgevoerd, en de kosten zijn goed te doen. Wat een verademing in vergelijking met de Volvo garage. Jammer dat de accusterkte van een hybride accu niet gemeten kan worden. Ik heb een plugin Prius, en de accusterkte is wat teruggelopen teruggelopen in de loop van de jaren. En zorg dat de laadpalen werken!

Service
r.dispa (Rijswijk (ZH))
18/04/2018
9

klant vriendelijk vragen altijd volledig beantwoord uitleg over de te kopen auto is primauitleg bij de aflevering uitmuntend

Service
Richard F. (Den Haag)
18/04/2018
10

Vriendelijk personeel, duidelijke communicatie, ondanks vervelende ontdekking tijdens de grote beurt (airco compressor kapot) snel en budgetvriendelijk hersteld, ik ben zeer tevreden!

Verkoop
Jan Romijn (Den Haag)
16/04/2018
8

Ik vond het een goede onderhandeling

Verkoop
Liesbeth Kokxhoorn (Den Haag)
12/04/2018
10

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik met een heel goed gevoel terugkijk op de procedure rond de aankoop van mijn nieuwe Toyota Aygo. Ik ben bijzonder goed geholpen, er werd alle tijd voor me genomen en ik ben uitstekend geinformeerd over alles. Kortom, een echte aanrader om hier je auto te kopen.

Service
George Graper (Denhaag)
05/04/2018
10

Ik heb tot op heden geen problemen ondervonden en ben tevreden.CG Graper

Service
Otto Overduin (Den haag)
05/04/2018
8

Werkzaamheden worden goed gedaan ,alleen de wasbeurt en stofzuigen viel dit keer erg tegen

Service
Aad Noordermeer (Den Haag)
28/03/2018
8

Ik ben redelijk te vrede.

Service
Patrick K (Den Haag)
28/03/2018
10

zeer vriendelijk en competent personeel.Auto keurig gepoetst na werkplaats afspraak

Verkoop
René Offers (Rijswijk)
28/03/2018
10

ik ben daar al 26 jaar tot volle tevredenheid klant

Service
mevr. E.A. Roos (Den Haag)
23/03/2018
8

Betrouwbaar en klantvriendelijk.

Service
Mevr Julia Nuborg -Derix (Den Haag)
15/03/2018
8

Ik kom er al jaren tot volle tevredenhied reuze aardig altijd te woord gestaan Ook het halen brengen zeer op prijs gesteldNooit overlegd maar misschien een mogenlijkheid Gezien mn beperking de binnenruiten te zemen Ook eventuel de binnenkant te zuigen

Service
Peter Huijsman (Den Haag)
01/03/2018
7

Goede, zakelijke benadering van de klant.

Service
R. De Jong (Den Haag)
27/02/2018
9

Ga zo door.

Service
Mevrouw M. Hogervorst (Wateringen)
07/02/2018
10

Ik ben 110% tevreden over mijn laatste bezoek. Vanaf het maken van de afspraak, het keurige nabellen op de dag van de APK, grote beurt en carrosserie reparatie m.b.t. wat er kon en ging gebeuren met de auto, en het uiteindelijke resultaat.

Service
sylvia |Liefrinck (den Haag)
07/02/2018
8

ik ben content over de behandeling van het personeel en de zorgvuldigheid in de te behandelen zaken.

Service
Oscar Wibaut (Den Haag)
10/01/2018
9

Goede ervaring: de receptioniste dacht werkelijk mee over ons probleem, beloofde een oplossing en kwam deze binnen de afgesproken termijn na. Daarbij heeft zij ons belang goed vertegenwoordigd

Service
rob remmelzwaal (den haag)
04/01/2018
9

men doet wat men zegt en dat geldt ook de werkzaamheden aan de auto.

Service
Anoniem
21/12/2017
8

goede service

Service
Anoniem
20/12/2017
8

Sinds de komst van de nieuwe vestigingsmanager is de klantvriendelijkheid zeer toegenomen. Ik voel mij weer als klant serieus genomen en krijg op maat advies.De werkzaamheden worden naar behoren uitgevoerd en indien nodig is er overleg over eventuele aanpassingen van de afgesproken werkzaamheden.

Service
J.E. van der Kaaij (Den Haag)
20/12/2017
10

Geboden service kan niet beter

Service
Anoniem
19/12/2017
8

Goede service, vriendelijke mensen.

Service
Anoniem
13/12/2017
9

Breng graag me auto en weet dat alles goed voor elkaar is.

Service
T. Saleh (Den Haag)
13/12/2017
9

Uitstekend klantgerichte service.

Service
Betty Raatgever (Den Haag)
07/12/2017
9

**** is uitstekend. Vriendelijk en behulpzaam personeel en goede technici. Ook de showroom heeft altijd de nieuwste modellen in huis.

Verkoop
Anoniem
06/12/2017
10

Bijzonder vriendelijke receptioniste en verkoper

Service
G.E.M. Lancée QE LTZE1 bd. ('s-Gravenhage)
06/12/2017
8

Kleine dependance en daardoor gemoedelijker en klantvriendelijker.

Service
Anoniem
29/11/2017
7

Daar ik op een goede manier wordt geholpen!

Service
De heer E. den Oudsten (Voorburg)
29/11/2017
9

Uitstekende service en dienstverlening. De kennis en kunde, bij de medewerkers van de receptie en de werkplaats, is dik in orde!

Service
Sanne Schuurmans (Den Haag )
29/11/2017
10

Ik word altijd op tijd en vriendelijk geholpen

Service
Anoniem
22/11/2017
10

Uitstekende service.Prettige behandeling.

Service
Anoniem
22/11/2017
9

Al vele jaren (want mijn huidige auto is de 4e in de rij Toyota's, die ik bij Louwman Kerketuinen gekocht en in onderhoud heb)heb ik een vriendelijke en correcte behandeling genoten.Ik heb dus geen reden om van dealer en garage te veranderen.

Service
Anoniem
22/11/2017
9

Vriendelijk en duidelijk uitleg van verkoper

Service
Anoniem
22/11/2017
8

Goede service, geen opdringerige verkoop, prettige mensen.

Service
Anoniem
22/11/2017
10

Alles perfect behalve update routeplanner die bij aanschaf totaal niet voldoet. Zit vol met fouten en onvolkomenheden. Afhandeling had anders gekund.

Service
Stef Roede (Den Haag. )
22/11/2017
7

Werken op afspraak zodat ik kan wachten. Geconstateerd onderhoud en vervangen van onderdelen altijd na overleg en prijs opgave. Aflevering netjes en schoon.

Service
Anoniem
08/11/2017
10

Hier denken ze mee en bieden ze geweldige service

Service
Anoniem
01/11/2017
8

anders kwam ik niet al die jaren terug

Service
Dhr. J. Smit (Den Haag)
01/11/2017
10

Prettige contacten met het personeel, zowel achter de balie als in de werkplaats. Relatief korte wachttijden bij afspraken en het maken van afspraken. Goed prijs/kwaliteitsverhouding.

Service
mvr r van delden (den haag)
01/11/2017
8

je wordt prettig te woord gestaan telefonische en persoonlijk de collega s nemen voor elkaar waar

Service
Anoniem
26/10/2017
10

Ze gaan zeer professioneel te werk.

Service
Anoniem
26/10/2017
8

Betrouwbaar bedrijf, vriendelijke medewerkers, wordt op de hoogte gehouden van kosten en wanneer de reparatie klaar is.

Service
Anoniem
25/10/2017
10

Prettig contact, rustige uitleg over hetgeen wat moet gebeuren

Service
P. Mul (Den Haag)
25/10/2017
8

Vriendelijke medewerkers die net dat kleine stapje meer doen om je als klant het gevoel te geven dat je belangrijk bent, en laten zien dat Toyota niet voor niets een vertrouwd en betrouwbaar merk is.

Service
Anoniem
24/10/2017
10

Alles is uitgevoerd volgens afspraak en toch wel een leenfiets mogen gebruiken na eerdere teleurstellende geen fiets beschikbaar!

Service
Anoniem
18/10/2017
9

Prima behandeling, prettig en correcte prijsopgave

Service
Dhr j. de Vlugt (Den Haag)
18/10/2017
8

Telefonisch contact is vaak moeilijk. Te lange wachttijd

Service
J. Bolhuis (Rijswijk)
18/10/2017
8

slecht bereikbaar met openbaar vervoer. Vervangende auto? Service is goed en vriendelijk

Service
A.J.Roeleveld (DEN-HAAG)
29/09/2017
10

prima service

Service
Nancy Gerretsen (Wateringen)
29/09/2017
10

Men is altijd zeer vriendelijk en correct. Normaal gesproken heb ik geen leenauto nodig, maar toen vorig jaar bij de beurt bleek dat de auto een dag langer in de garage moest blijven kreeg ik zonder probleem een leenauto mee. Er wordt netjes gebeld als er een extra reparatie nodig is. Deze dingen horen natuurlijk ook zo te gaan, maar zijn tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend. Maar bij jullie gelukkig wel, is mijn ervaring.

Service
René Offers (Rijswijk)
27/09/2017
9

Ik ben al 24 jaar een tevreden klant van deze dealer

Verkoop
Anoniem
31/08/2017
10

Vakkundig geholpen, vrijblijvend advies, goed gevoell

Service
Anoniem
24/08/2017
7

ik zou het op prijs stellen als de auto na een onderhoudsbeurt, in het kader van service en klantvriendelijkheid even met water, zeep en stofzuiger onder handen genomen zou worden.

Service
Anoniem
17/08/2017
7

Niets om aan te merken

Service
Anoniem
16/08/2017
10

Goede service, vriendelijk geholpen

Service
Karel Hus (Den Haag)
16/08/2017
10

Altijd correct geholpen en zeer vriendelijk een goede uitstraling met 2 mooie dames aan de balie .Al heel wat jaren kom ik daar al vanaf het begin .Zeer vertrouwelijk en altijd een lekker bakkie koffie .met vriendelijke groet

Verkoop
Mehmet Genc (Den Haag)
15/08/2017
10

Eerlijk, betrouwbaar, klantgericht, geeft eigen mening en laat interesse blijken.

Verkoop
Joop Sterk (Den Haag)
09/08/2017
10

De vriendelijkheid en aandacht

Service
Anoniem
03/08/2017
8

Uit tevredenheid.

Service
Josh (Den Hague)
02/08/2017
10

Telefonisch en aan de balie goed contact.Goede afspraken gemaakt , volledig nagekomen .Ivm met de keuring , waren er bijkomende kosten.Hebben ze netjes eerst telefonisch gecommuniceerd .

Service
Mevr. P. (Den Haag)
02/08/2017
3

Ruitenwissers die goed zijn bij het afleveren blijken bij afhalen stuk te zijn en te moeten worden vervangen. Dit gebeurt alleen niet als je dit nadrukkelijk bij het brengen meldt. Zou niet nodig moeten zijn.

Service
P.J. Kuiper (Den Haag)
02/08/2017
7

het kan nog duidelijker

Service
Anoniem
31/07/2017
7

prima service maar weinig ruimte om te parkeren, de auto was ik kwijt voor de hele dag en most ik een uurtje lopen naar de bushalte. Dit wist ik niet van tevoren.

Service
Jan Kesteloo (Rijswijk)
25/07/2017
7

Mijn auto was toe aan een grote beurt. Afspraak van tevoren ingepland en prijsafspraak en vervangend vervoer geregeld. Prima georganiseerd. Beurt was binnen de afgesproken tijd uitgevoerd zodat ik binnen één dag mijn auto weer retour had.Jammer dat een update van het navigatie systeem zo veel geld moet kosten. Feitelijk loop je dan nog een jaar achter. Als je dit slim aanpakt zou je dit gratis kunnen organiseren.

Service
Gerrit Supheert (Den Haag )
24/07/2017
10

Ik word altijd prima geholpen en ben erg tevreden over het onderhoud aan mijn auto

Service
Peter Brok (Den haag)
24/07/2017
10

alles naar behoren uitgevoerd na prijsopgave vooraf. wat ook een groot voordeel is is dat je er een jaar pechhulp europa bij krijgt en met de servicepas worden defecte lampjes kosteloos vervangen en vloeistoffen aangevuld. prima service!

Service
Anoniem
30/06/2017
8

Receptie en werkplaats uitstekend. Parkerruimte is een probleem en de showroom is klein en overvol.

Service
Anoniem
30/06/2017
10

zeer tevreden

Verkoop
Hans Auwerda (Den Haag)
30/06/2017
9

De directeur / verkoper heeft ons ondanks veel gebrek aan medewerking van de importeur geweldig geholpen en bijgestaan. Begripvol, klantgericht en -vriendelijk. Géén doordouwer in tegendeel weet een goede (verkoop)sfeer scheppen

Service
Anoniem
27/06/2017
8

Goede service en vriendelijk personeel. Jammer dat de receptie niet heeft teruggebeld nav een vraag betreffende een auto onderdeel. Ze zouden dat nml. wel doen

Service
mevr E,Bal (Den Haag)
27/06/2017
8

omdat ,ik goed en correct word behandeld

Verkoop
Anoniem
23/06/2017
9

Goede service, vriendelijk

Service
Anoniem
21/06/2017
8

Goed gevoel en transparantie in bet prijs. Prijs kan iets omlaag.

Service
C.Bes (Den Haag)
21/06/2017
10

Er worden duidelijke afspraken gemaakt, en goede service verleent en het onderhoud word deskundig uitvoert, prima geen klachten.

Service
Khadija (Den Haag)
21/06/2017
9

De dames zijn heel vriendelijk. Lachen en voeren hun werkzaamheden zorgvuldig uit. Heel erg top!!

Service
Anoniem
20/06/2017
8

tevreden over de medewerkers van zowel werkplaats en receptie als verkoop.

Service
Anoniem
20/06/2017
8

Fijne garage, vriendelijke personeelsleden

Service
Anoniem
07/06/2017
10

Betrouwbaar, goede service en een nette uitstraling van de receptie medewerkers......

Service
Dhr A.M.M. Bleijswijk (Den Haag)
07/06/2017
9

Alles ging zoals afgesproken was

Service
Mw van Breugel (Den Haag)
01/06/2017
7

Ik heb heel bewust een Toyota gekocht, kort na de Tsunami, om dit merk te steunen na deze vreselijke ramp . Mijn vraag was een zuinige auto en deze is mij geadviseerd door de verkoper. Achteraf blijkt deze Verso 1.2 zeker niet goedkoop te zijn (1 op 12/13).
Ondanks dat ik verder tevreden ben met de auto is de aftersale*** niet echt denderend. Mijn volgende auto wordt zeker weer een Toyota, maar waarschijnlijk niet bij een Louwman-dealer.

Service
Anoniem
31/05/2017
7

behandeling was goed en afspraken nagekomen

Verkoop
Dhr. herman gelauf (Naaldwijk)
31/05/2017
10

Ik kom al jaren bij Toyota en ben tot op heden uitstekend geholpen en de service is perfect,maw niets anders dan lof voor dit bedrijf.

Service
K.Spaans (Scheveningen)
31/05/2017
9

om dat alles correct word afgehandeld naar wens

Service
Anoniem
24/05/2017
10

Duidelijke uitleg, goede service.

Service
Anoniem
17/05/2017
9

uitstekende opgave van de werkzaamheden en snelle aflevering.

Service
De heer Van der Lande (Voorburg)
17/05/2017
6

Wij hebben nu 2 jaar geleden een auto gekocht bij u en hebben al heel veel reparaties/onderhoud e.d. aan de auto gehad. Dat geeft geen goed gevoel. Ik zou niet meer een toyota kopen in de toekomst.

Service
H. Rensen (Den Haag)
10/05/2017
10

Goede service prima uitleg vriendelijke werknemers ??

Verkoop
Shida Isri (Den Haag)
10/05/2017
10

Goeie service

Service
Bill Welborn (Den Haag)
28/04/2017
7

In vergelijking met Louwman Hoofddorp, waar ik ruim 8 jr. klant was en die ik met een 10 waardeer, vind ik dat de telefonische breikbaarheid en de beantwoording van technishe vragen beter kan. Ondanks dit verbeterpunt ben ik tevreden over de klantvriendelijkheid en de kwaliteit van onderhoud en reparaties door Louwman Kerketuinen.

Service
Bergman A.K. (s'Gravenhage)
26/04/2017
5

Niet te spreken over de punten die aangemerkt zijn van de tussen door beert of tewel de 5e jaars beurt.
Geen ruiten vloeistof, smerige olie onder de en rondom de aftapkraan van de olie.
Brief van het hoofdkantoor gekregen dat ik niet betaald hebt terwijl ik contant had afgerekend.

Service
Daan klok (DENHAAG)
19/04/2017
9

omdat je er altijd goed geholpen word en het werk plaats personeel goed is ondanks dat ik het niet altijd eens bent maar daar kunnen de monteurs niets aan doen dat licht bij louwman zelf vooral toen ik een andere moter zou krijgen en dat alleen het blok vernieuwd is met bepaalde dingen in de moter waar ik het niet mee eens ben plus de koppeling heb ik toen voor eigen rekening laten vernieuwen wat ik betwijfel of die wel kompleet vernieuwdt is het heb me wel iets van 325 euro gekost terwijl er gezegt was
aan de balie 200 euro omdat de moter er toch uit lach ik ben zelf 43jaar montuur geweest maar alles bij mekaar wel 5o jaar dus ik weet er wel wat van alleen neem ik het personeel niet kwalijk het ligt nog altijd bij louman

Service
Anoniem
13/04/2017
9

Prima service

Service
Hans van Leeuwen (Den Haag)
12/04/2017
9

Onderhoudsbeurt incl. terugroep actie is perfect afgehandeld. De rekening klopte en onze Prius werd netjes en gewassen afgeleverd. Perfect!

Service
Anoniem
10/04/2017
8

we zijn altijd zeer corect behandeld geduld en een goed luisterend oor heel belangrijk dus wij zijn tevreden

Service
Anoniem
05/04/2017
9

zijn gewoon goed

Service
P. Sandrea Moore (Den Haag)
05/04/2017
10

Goede service en buitengewoon erg goed geholpen.

Service
Anoniem
29/03/2017
10

Ben tevreden. Goede bediening. Ook bij kleine mankementen wordt ik geholpen ter plekke. Niets dan lof.

Service
Dhr. A.T.P. Ruijgrok (Den Haag)
29/03/2017
10

Prettige ontvangst en goede service

Service
Duyvesteijn (Den Haag)
29/03/2017
9

je word vriendelijk ontvangen en geholpen

Verkoop
R.Driessen (Den Haag)
29/03/2017
9

Alles was naar wens,goed geholpen.

Service
P.Huijsman (Den Haag)
27/03/2017
7

Behandeling aan de receptie goed en zakelijk

Service
Wim Meewis (Den Haag)
16/03/2017
10

Prettig en vriendelijke medewerkers, waar goede afspraken mee zijn te maken en denken met de klant mee.
Ook de wachtruimte is sfeervol ingericht waar het wachten tot de auto gereed is goed toeven is.

Service
Anoniem
03/03/2017
9

Vriendelijke ontvangst zeer correct Wachttijd niet te lang Vooraf en indien nodig tijdens beurt prijsopgave
daar ik geen gebruik maak van leenauto Wel opgehaald en thuisgebracht Dit ivm m,n gezondheid
Dit ook als prettig ervaren

Service
mevr. M.M.J. van schaik (den haag)
01/03/2017
8

De regeling dat je bij een beurt een gratis electrische scooter als vervanging van de auto krijgt aangeboden is voor jongere natuurlijk goed maar voor iemand van 79 te zwaar en dus onmogelijk. Hier zou een uitzondering op zijn plaats zijn.

Verkoop
Dhr. R.E.H. Bodaan (Den Haag)
22/02/2017
10

kwam voor openingstijd bij dit filiaal aan, echter de beheerder/manager liet direct binnen. Werd vriendelijk ontvangen en een vakkundige uitleg van al mijn vragen. Dit geeft een goed gevoel.

Service
Anoniem
14/02/2017
8

Omdat ik er altijd goed en vriendelijk word geholpen, een goede service ervaar en m'n auto na de laatste grote beurt + APK weer toppie rijdt.

Service
H.H. Versteeg
14/02/2017
10

Goede service. Prettige ontvangst bij receptie.

Service
Anoniem
21/12/2016
9

super klantgericht

Service
Mw Raatgever (Den Haag)
30/11/2016
8

Goede dealer

Service
René Offers (Rijswijk)
30/11/2016
10

Ik ben bij deze dealer al meer dan 20 jaar een tevreden klant.

Service
J Bouwens (Den Haag)
24/11/2016
9

Zeer betrouwbaar

Service
Anoniem
16/11/2016
7

Baliemedewerker(s) niet altijd vriendelijk en behulpzaam

Service
Anoniem
10/11/2016
8

Goede dealer

Service
G. Hoogerwerf (Den Haag)
10/11/2016
9

Correcte behandeling, afspraken worden nagekomen en de rekening geeft nooit verassingen

Service
Ronald Smit (Den haag)
10/11/2016
8

Vriendelijk en deskundig personeel

Service
Anoniem
12/10/2016
9

Prima service, altijd snel en goed geholpen. Personeel denkt mee bij lastige beslissingen.

Service
Patrick Breugem (Den Haag)
12/10/2016
10

Dealer heeft een fijne uitstraling en je wordt vriendelijk en behulpzaam geholpen

Service
Anoniem
05/10/2016
6

werkplaats: 10. Verkoop is afspraak niet nagekomen: 2.

Service
Chris schmidt (Den Haag)
05/10/2016
8

Ik ben alleen ontevreden over het resetten van het navigatiesysteem. Dat is veel te duur voor een systeem dat niet regelmatig (toch minimaal jaarlijks) kan worden geupdate zonder kosten. Ik schaf mij dus nu een (extra) Tom Tom aan die altijd gratis door mij kan worden geupdate. Ik ben wel goed maar niet een gekke melkkoe. Het zal een overweging gaan worden voor mij om bij aanschaf van een nieuwe auto naar een ander merk over te stappen. Het is in een auto een onmisbaar onderdeel en geen assessoire!

Service
Mevr, C Gerritse (Den Haag)
22/09/2016
9

Er wordt netjes en op tijd gewerkt. Als er iets onverwachts gevonden wordt word je gewaarschuwd

Service
Daan klok (Denhaag)
25/08/2016
8

om dat je er goed geholpen word

Service
Dhr. Visser (Den Haag)
15/08/2016
9

Vakkundig en klantvriendelijk !

Service
Dhr. G.E.M. Lancée QE LTZE1 bd. ('s-Gravenhage)
04/08/2016
8

Klant tevredenheid staat goed in het vaandel.

Service
Peter Witman (Den Haag)
28/07/2016
10

Heldere informatie, duidelijke uitleg en doen wat ze beloven

Service
Anoniem
19/07/2016
8

uitstraling is prima, geen poeha, respectvol, willen luisteren. gewoonweg prettig.

Service
Anoniem
14/07/2016
9

correct, snel, en nemen klant altijd serieus

Verkoop
Dhr. M.D. van Baaren (Zoetermeer )
06/07/2016
9

Zowel, verkoop, receptie en werkplaats hebben tot op heden altijd zeer goed en naar verwachting gepresteerd.

Verkoop
Anoniem
30/06/2016
9

Goede vriendelijke vakkundige mensen die er niet omheen praten. Proberen je niets aan te smeren.

Service
ML Kruemmel (Den Haag)
22/06/2016
10

Deze dealer geeft een goede service en neemt de tijd voor je. Klantvriendelijkheid met een hoofdletter K

Verkoop
Pauline van Rijen (Den Haag)
01/06/2016
9

Ik ben zeer tevreden over de services en de manier van kopen van een nieuwe auto. Er wordt met je mee gedacht over het samenstellen van de auto met alle snufjes die er bij horen.

Service
Anoniem
25/05/2016
9

Prima service.

Verkoop
Anoniem
25/05/2016
8

klantvriendelijke ontvangst.
hoop dat het bij het onderhoud tzt net zo klantvriendelijk en correct zal zijn, als nu met verkoop.

Service
Anoniem
25/05/2016
9

ben zeer tevreden over de totale behandeling zowel van mijn auto als van mij

Service
Arend Verbaan (Kwintsheul)
25/05/2016
8

* Makkelijk om een afspraak te maken (online)
* Gratis leenfiets/leenscooter
* Prettig in de omgang
* Duidelijke afspraken

Verkoop
Koos Voermans (Rijswijk)
25/05/2016
10

omdat dit al mijn 5e Toyota is van de dealer.

Service
Dhr. T. Egelie (Den Haag)
18/05/2016
9

Prima dealer. Je wordt er netjes behandeld, attenderen je er ook op dat je auto een beurt nodig heeft en/of APK gekeurd moet worden. Gratis leenfiets. Prijs grote beurt viel me reuze mee. Auto was schoner dan toen ik hem bracht.

Service
w.d.voolstra (Den Haag)
13/05/2016
9

Men werkt correct is vriendelijk,beleefd kom er al vele jaren

Service
Anoniem
11/05/2016
8

De medewerkers zijn vriendelijk en netjes in de omgang. Als er onverwachte (hoge) kosten zijn, vraag ik of de receptiemedewerker me even wil bellen. Dat was niet het geval. Aan het eind van de middag heb ik zelf naar de dealer gebeld omdat ik met het openbaar vervoer moet reizen om de auto op te halen. Hij was net klaar. De receptionist heeft uitgelegd, dat er geen bijzonderheden waren gevonden en heeft papieren en sleutels na betaling weer teruggegeven.

Service
Gita Nandpersad (Den haag )
11/05/2016
9

Goede service en snel geholpen

Verkoop
Anoniem
29/04/2016
9

Voelde goed

Service
R.Offers (Rijswijk)
20/04/2016
9

Komen afspraken stipt na en verlenen goede service

Service
Anoniem
08/04/2016
10

ik ben keurig en beleefd te woord gestaan,
je wordt serieus genomen,
ze nemen de tijd voor je en
de werkzaamheden zijn uitstekend en volgens afspraak uitgevoerd.
mijn complimenten!

Verkoop
Anoniem
06/04/2016
8

keurige ontvangst, en tijd voor al mijn vragen

Verkoop
Anoniem
06/04/2016
9

Correct, netjes en met veel enthousiasme behandelt. Goede uitleg over de nieuwe auto. Ben al jaren bekend bij deze dealer waar ik veel vertrouwen in heb.

Verkoop
Anoniem
30/03/2016
9

Je wordt als klant serieus genomen, er wordt goed geluisterd naar wat je wensen zijn en wat je te besteden hebt. Daarnaast wordt er goed advies gegeven en bij aflevering van je al dan niet nieuwe auto wordt er uitleg gegeven hoe alles werkt.

Verkoop
Anna Duisterwinkel (Den Haag)
23/03/2016
10

Tevreden.

Service
Anoniem
16/03/2016
8

dealer heeft prima klantcontact en goede service

Service
Dhr. R. van Rijn (Den Haag)
11/03/2016
8

Voormij dicht in de buurt sinds kort mei 2015 Toyota rijder. Bijzonder aardige mensen en klant vriendelijk.Vooral de service adviseur!

Service
Bill Welborn (Den Haag)
09/03/2016
9

Ik heb Louwman Kerketuinen nog maar enkele malen het onderhoud laten uitvoeren en heb nog geen compleet beeld. Nog geen 10 verdiend, nog niet.

Service
Mevr. Tendeloo F (Den haag)
09/03/2016
8

Als er iets is weten ze wie ik ben en welke auto ik rijd. En de snelle service is goed

Verkoop
Anoniem
19/02/2016
10

Omdat.ik.daar.als.klant.prima.geholpen.word

Service
Anoniem
17/02/2016
10

Door de uitstekende service en het vriendelijke personeel geeft het je gevoel dat je altijd binnen kan stappen voor vragen en goed advies.

Verkoop
Dhr. R. Smelt (Den Haag)
17/02/2016
9

aardigemensen ik ben tevreden

Verkoop
Martin en Marianne Droog (Den Haag)
17/02/2016
10

De dealer heeft alles gedaan wat je verwacht bij verkoop oude auto en aankoop nieuwe auto. Volledig tevreden.

Service
Mevrouw M.Y. Hulzing (Den-Haag)
17/02/2016
9

Service en klantvriendelijkheid.
Voordat de reparatie wordt uitgevoerd eerst overleg over de kosten

Service
Anoniem
04/02/2016
8

Vriendelijk, behulpzaam, netjes, prijsopgave vooraf en tussentijds.

Service
H.J. Steenstra (Den Haag)
04/02/2016
7

Een dealer met prettig personeel. Personeel benadert de klant vriendelijk. Het pand is schoon en opgeruimd. Men neemt de tijd om met je te praten en je vragen te beantwoorden

Service
Anoniem
03/02/2016
10

Prima service. Zeer klantvriendelijk. Prijsopgaven zijn geheel duidelijk en worden nagekomen.

Service
Anoniem
27/01/2016
8

Goede dienstverlening, goede bereikbaarheid. Laatste onderhoudsbeurt helaas wat prijzig uitgevallen. Inruilprijs viel tegen.

Verkoop
Mevr. J Blok Grootveld (Den haag)
27/01/2016
9

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Verkoop
Robin Benthem (Den Haag)
25/01/2016
10

Geweldige service, goede uitleg en goede adviseurs (geen echte autoverkopers)

Service
Anoniem
20/01/2016
9

Vriendelijk en meedenkend

Service
J Bouwens (Den Haag)
20/01/2016
9

Duidelijke uitleg vooraf met de exacte kosten, direct telefonisch overleg als er iets bij komt. Klasse.

Verkoop
Peter Buth (Den Haag)
18/01/2016
9

vriendelijke service , betrouwbaar, goede indicatie van de werkzaamheden en duur ,

Service
Anoniem
06/01/2016
10

Ik heb vooralsnog alleen maar positieve ervaringen met deze dealer. De prijzen zijn oke, het is zeer vriendelijk personeel, de keuze in service is zeer ruim en er is zeer makkelijk een afspraak te maken via internet of telefoon. Kortom, uitstekend wat mij betreft!

Service
Mevr. Dorland (Den Haag)
06/01/2016
10

Vriendelijk, servicegericht, duidelijke afspraken en goede uitleg over de verrichtte werkzaamheden.

Service
Dhr. J.H.P.Simonis (Den Haag)
30/12/2015
8

Geheel maakt een rommelige indruk. De nieuwe auto's zijn in mindere mate aanwezig. Begrip voor de kleine ruimte. Rijd al meer dan 30 jaar Toyota en vind dat de nieuwe auto's meer aanwezig en prominent moeten zijn.

Service
Anoniem
23/12/2015
7

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Accuraat en volledig goede reparatie en onderhoud

Service
Anoniem
09/12/2015
9

Ben bijzonder tevreden over de wijze waarop ik als klant wordt behandeld en dat geldt uiteraard ook voor mij Aygo.

Service
Anoniem
07/12/2015
10

Attent, kundig personeel. Fijn om al jaren de zelfde gezichten te zien. Geeft vertrouwen.

Service
Anoniem
02/12/2015
9

in alle aspecten zeer tevreden

Service
Els Bode (Den Haag)
02/12/2015
9

Prettige medewerker aan de receptie.
Een vakkundig monteur
Een kanttekening : Er wordt vervangend vervoer aangeboden in de vorm van een fiets,dit is geen succes omdat de fiets een gammel ding is waarvan ook nog het achterlicht kapot was.Waarom geen auto of scooter als vervangend vervoer,ook al zou je er iets van moeten betalen.

Service
Dhr.A.willighagen (Den Haag)
23/11/2015
7

wordt soms vreemd behandeld, omdat ik niet in staat ben elke 15000 km. beurt bij de dealer kerketuinen te laten doen maar door een andere toyota-dealer

Service
Ronald Smit (Den haag)
23/11/2015
8

De dealer doet er veel aan de klant een vertrouwd gevoel te geven.

Service
Anoniem
19/11/2015
10

fijn personeel, goede service, op tijd geholpen, laten weten wanneer de auto klaar is

Service
Anoniem
19/11/2015
9

We worden altijd vriendelijk en correct behandeld en de dealer voert z'n werk goed uit.

Service
Bert van der Laan (Den Haag )
18/11/2015
9

Omdat ik de ervaring heb dat er oplossingsgericht wordt gedacht en gewerkt.

Service
R.Brekelmans (Wateringen.)
18/11/2015
8

Dicht bij huis als servicepunt Toyota. Deskundige en vriendelijke monteurs .

Service
Anoniem
16/11/2015
6

Klantvriendelijkheid moet beter

Service
Jos van Rooijen (Den Haag)
12/11/2015
10

Duidelijke afspraken, vooraf een duidelijke prijsopgave. Je kunt wachten terwijl de werkzaamheden worden uitgevoerd. De aygo rijdt heerlijk en is zeer zuinig in het gebruik. Geen reparaties gehad in 5 jaar. Alleen onderhoud.

Service
Anoniem
11/11/2015
7

Ik had een hogere beoordeling gegeven ,maar de ligging van het pand is niet goed het pand is te klein
En de parkeergelegenheid is waardeloos.

Service
Anoniem
04/11/2015
9

Goede service.

Service
m.c.de wijn (den haag)
04/11/2015
10

Kundig en vriendelijk

Verkoop
A van Baardwijk (Den Haag)
02/11/2015
8

goede service en aardig personeel

Verkoop
Anoniem
28/10/2015
10

Wij zijn prima geholpen geduldig,vriendelijk veel informatie gekregen.Er werd niets opgedrongen.We kregen alle tijd om te beslissen

Service
Anoniem
28/10/2015
8

verdiend

Service
R.Offers (Rijswijk)
28/10/2015
9

Al 24 jaar een tevreden klant

Service
Anoniem
26/10/2015
10

Top!

Service
Anoniem
22/10/2015
8

De mensen die achter de balie zitten behandelen je echt als klant.

Verkoop
Anton Mulder (Den Haag)
21/10/2015
9

Vriendelijk, behulpzaam, je bent geen nummer zoals bij andere dealers wel het geval kan zijn

Service
eVELINE Roos (Den Haag)
15/10/2015
7

Men is vriendelijk en ter zake kundig.

Service
Anushka Moese (Den Haag)
14/10/2015
10

Dit is nou een voorbeeld van hoe een dealer hoort te zijn

Service
Anoniem
12/10/2015
7

"het voordeel van de twijfel"

Service
Dhr J van Velse (Denhaag)
07/10/2015
9

Ik vindt een 9 een mooie beoordeling

Service
Jeff de Vlugt (Den haag)
07/10/2015
10

Correcte en snelle afhandeling van mijn vragen

Service
Ariene (Den Haag)
30/09/2015
10

Prima service bij deze dealer. Probeer daar maar eens nee te zeggen :)

Service
Michel Mas (Den Haag)
30/09/2015
9

Zeer tevreden over de mensen van de receptie en werkplaats.

Service
Ton Roeleveld (Den Haag)
23/09/2015
10

Goede service en klantvriendelijk.

Service
Mevr C Hendriks (Den Haag)
16/09/2015
10

Prettige ontvangst. Goede service

Service
Anoniem
11/09/2015
9

Prettige benadering aan de balie, zeer vriendelijk personeel

Service
Marion Steijn (Den Haag )
10/09/2015
10

Goede service. Vriendelijke benadering, vertrouwen

Service
Anoniem
27/08/2015
9

ik heb de toyota dealer beoordeeld met een 9, omdat vanaf het moment van het maken van een afspraak tot het afhalen van de auto, een en ander zeer prettig verloopt. zo is er veel mogelijk voor het maken van een afspraak, men geeft gehoor aan mijn wens om de auto voor een bepaalde tijd terug te krijgen, vervangend vervoer is mogelijk, omgang personeel/klant is erg prettig, betrouwbaar, vriendelijk en profesioneel. indien nodig word ik gebeld wanneer er dure reparaties nodig zijn, hetgeen overigens zelden gebeurd, meestal wordt het vooraf aangegeven bedrag niet overschreden. kortom, ik ben zeer tevrede met deze garage.

Service
C. van der Hoeven (Rijswijk zh)
27/08/2015
10

Een prettige vestiging waar uitstekende service wordt verleend in een zeer prettige sfeer.

Service
j. hagemeijer (den haag)
26/08/2015
10

alles liep conform afspraak

Verkoop
Dhr. J.Leeflang (Den Haag)
20/08/2015
9

De medewerker van de verkoopafdeling heeft op een niet dwingende wijze en zeer bekwaam mij voorgelicht welk type auto voor mij het meest geschikt was.
De receptionist van de onderhoudsafdeling heeft mij altijd correct behandeld en het uitgevoerde onderhoud aan mijn vorige auto is ook altijd op een goede wijze uitgevoerd.Hierbij werden tijdig mogelijk te vervangen onderdelen aan mij gemeld.

Service
Karel hus (Den Haag)
20/08/2015
10

Mijn Toyota Dealer doe ik al jaren zaken mee en is dicht bij waar ik woon.
Af en toe langs of er nog nieuwe modellen zijn of zomaar voor een bakkie koffie.
Altijd perfect geholpen en iedereen zeg je gedag.

Service
George Woutersen (Den Haag)
17/08/2015
9

Mij Starlet kocht ik bij een particulier toen ie 4 jaar oud was, ging naar de APK bij een Kwikfit en voelde mij met alles wat gedaan was zwaar bedonderd. Daarna ben ik nu al gedurende 20 jaar met mijn oude Starlet voor de keuring bij deze dealer geweest en heb nog nooit het gevoel gehad "uitgenomen" te zijn. Prima vakwerk en alleen dat gene wat echt nodig was of waar om gevraagd was. Kortom, toppie, toppie.

Verkoop
Anoniem
04/08/2015
10

Het bedrijf geeft een prima service en een klantvriendelijke behandeling.

Verkoop
Sandor Hendriks (Rijswijk. Zuid Holland)
04/08/2015
10

Een goede dealer waar ik al 15 jaar mijn auto breng voor onderhoud

Verkoop
Roel Dispa (Rijswijk (ZH))
03/08/2015
10

prima ontvangst niet opdringerig altijd goed gekleed

Service
Anoniem
29/07/2015
9

Correcte dealer die ook wel bereid is even te helpen (telefoon connectie).

Service
Anoniem
23/07/2015
7

Niet 100% gefocust, afgesproken leenauto niet beschikbaar, communicatie verschillende afdelingen niet optimaal, resultaat poetsbeurt niet wat men mag verwachten voor €180,-

Service
J.Deen (Den Haag)
22/07/2015
9

Bij vooraf aanmelden van het onderhoud was het contact goed en ook later de service.

Service
Anoniem
15/07/2015
10

correcte benadering, duidelijke communicatie, alles op tijd, overleg kosten en reparaties.

Service
Dhr. P.M. Lempens (Den Haag)
15/07/2015
9

vertrouwen in de dealer

Service
Tex Heijnen (Den Haag)
15/07/2015
6

Niet overtuigd of onderhoudswerkzaamheden daadwerkelijk zijn uitgevoerd.

Service
Anoniem
13/07/2015
10

Vriendelijke medewerkers die je serieus nemen. Ook als er dingen niet naar wens mochten zijn wordt er gezocht naar een passende oplossing. Klantenservice wordt zeer serieus genomen.

Service
Ingrid Beuger (Den Haag)
13/07/2015
9

betrouwbaar, eerlijk en respectvol

Verkoop
Anita Hazewinkel (Den Haag)
08/07/2015
10

kennis, vriendelijkheid, voorkomen, afspraken nakomen, punctueel

Service
Jan Ligtvoet (Den Haag)
08/07/2015
9

ik heb de Prius nu 3 jaar en ben er zeer te vrede mee en dat komt mede door de dealer

Service
Anoniem
24/06/2015
9

reparatie was naar tevredenheid uitgevoerd

Service
Anoniem
17/06/2015
10

Levert prima werk en op tijd

Verkoop
Anoniem
17/06/2015
10

Geen enkele klacht, zeer tevreden

Verkoop
Henny Bijma (Hoofddorp)
17/06/2015
9

Vriendelijk, behulpzaam, adviseren

Service
Lia Haazebroek (Den Haag)
17/06/2015
10

Goed te woord gestaan en met veel humor , hetgeen ik ook best belangrijk vind in het leven !
Men legde mij goed uit wat er zou kunnen gebeuren als we volgend jaar iets niet zouden vernieuwen dus heel eerlijk werd ons gezegd dat we nog wel even met mijn auto konden rijden !!

Service
Anoniem
20/05/2015
10

Perfecte service en altijd een vriendelijk mens aan de balie

Service
Anoniem
20/05/2015
9

Vriendelijk, bereid om mee te denken, goede service.

Service
Paul Baarslag (Den Haag)
20/05/2015
10

Ik ben altijd correct behandeld en mij is altijd verteld, wat er aan mijn auto gebeurd is.

Service
Sylvia liefrinck (Den Haag)
18/05/2015
10

ben zeer tevreden

Service
Anoniem
13/05/2015
9

goede service

Service
Anoniem
13/05/2015
10

Vriendelijke medewerkers en goede service.

Service
Frank van Vilsteren (RijsWIJk ZH)
13/05/2015
10

Ze zijn zeer vriendelijk gewoon helemaal top

Service
gita Nandpersad (den haag)
13/05/2015
10

Vriendelijk geholpen. Eerst gebeld over overige kosten. extra dingen aangegeven in de voordeel van mij

Service
Henk Wissink (Den Haag)
13/05/2015
8

Vakkundig, servicegericht en vriendelijk personeel.

Service
Mevr, C Gerritse (Den Haag)
13/05/2015
10

Vriendelijk en behulpzaam. Goede uitleg van wat gedaan is.

Service
Pauline van Rijen (Den Haag)
04/05/2015
10

Toen ik jaren geleden binnen stapte bij Toyota Kerketuinen om mijn eerste auto te kopen, werd ik meteen goed ontvangen en werd er meegedacht met mijn wensen van toen. En dat geldt nog steeds. Met mijn laatste auto , een Yaris Hybride Aspiration ben ik super tevreden !

Service
Betty Raatgever (Den Haag)
29/04/2015
8

Het is een goede en betrouwbare dealer. Prettige sfeer en vriendelijk personeel.

Service
René Offers (Rijswijk)
29/04/2015
9

Klant vriendelijk, accuraat en ngoede kwaliteit

Service
Riga (Den Haag)
29/04/2015
10

Prima service en vriendelijk personeel.

Service
Ton van Velzen (Den Haag)
29/04/2015
9

Vriendelijke mensen die alle tijd aan de klant besteden.

Service
G.E.M. Lancée QE ('s-Gravenhage)
08/04/2015
9

Goede prijs kwaliteit verhouding en personeel vriendelijk en vakinhoudelijk zeer goed onderlegd.

Service
Anoniem
07/04/2015
9

goede bediening .en hele goede koffie.

Service
J.A.M. Voermans (Den Haag)
01/04/2015
10

ik kom er al vele jaren en diverse Toyota bereden 2x een Aygo en 2x een Yaris allen 3 tot 4000 km stand altijd tot tevredenheid

Service
Anoniem
24/03/2015
8

om de zaak scherp te houden

Service
Anoniem
24/03/2015
9

Vriendelijk, goede communicatie, goede service.

Verkoop
Anoniem
25/02/2015
9

Verkoper doet zijn best en kwam aan onze wensen tegemoet. De dealer is qua afstand bereikbaar en het merk bevalt ons uitstekend qua betrouwbaarheid

Service
Anoniem
25/02/2015
8

Prettige entree. Vriendelijk personeel en goede afhandeling van de reparaties. Omdat het tot nu toe alleen garantiewerkzaamheden betreft, kan ik nog niets zeggen over prijs/kwaliteitverhouding.

Service
Dhr. J.de Vlugt (Den Haag)
25/02/2015
10

Altijd heel vriendelijk tewoord gestaan. Goede service. Prettige sfeer

Verkoop
Eugene Blom (Den Haag)
25/02/2015
10

Kleine dealer. Relaxte sfeer. Prettig zaken doen met salesmanager. Goede service.

Service
j. hagemeijer (den haag)
25/02/2015
10

niets om over te klagen, ben geholpen in de te voren genoemde tijd en het probleem met de auto was opgelost

Service
mw. M.Y. Hulzing (Den-Haag)
19/02/2015
9

Ontvangst service en klantvriendelijkheid en behandeling zijn prima

Verkoop
Anoniem
18/02/2015
7

De bereikbaarheid i.v.m. slechte parkeergelegenheid is nadelig.

Service
Bas Franck (Den Haag)
18/02/2015
9

kundig, behulpzaam, vriendelijk

Service
Bert van der Laan (Dedn Haag)
11/02/2015
8

Ik ben zeer tevreden en heb goede ervaringen.

Service
Mevr. M. Peters (Rijswijk)
11/02/2015
8

Over het algemeen een prima dealer, minder tevreden over de productie fouten die naar boven komen na een paar jaar.
Eerst een raam wat niet meer dicht gaat , de montage kosten van een nieuwe bedieningsknop zijn veel te hoog en nu weer nieuwe rubbers voor het afdichten i.v.m. wateroverlast in de auto. Een bekend probleem waar ik dus te laat achter kwam, achterbank en achterbak zeiknat , maar geen coulance meer. Nieuwe Aygo schijnt dit allemaal niet meer te hebben, maar ik ben vertrouwen kwijt.

Service
Anoniem
09/02/2015
8

Goede service, vakkundige medewerkers

Service
Anoniem
04/02/2015
1

Ik raad u aan goede afspraken te maken met deze garage. Ik vind een deel van het personeel vriendelijk, verder vind ik de garage onbetrouwbaar, onbekwaam en niet punctueel.

Service
Anoniem
29/12/2014
8

Goed informatie; goed product

Service
Anoniem
23/12/2014
9

Alles is vantovren duidelijk. Bij wijzigingen wordt gebeld en overlegd. Het is snel en heel vriendelijk

Verkoop
Anoniem
17/12/2014
9

Vriendelijk en correct

Verkoop
Anoniem
09/12/2014
9

Zeer ervaren verkopers

Verkoop
Anoniem
24/11/2014
9

Zeer laagdrempelig allemaal je kunt er met al je vragen terecht!

Verkoop
m.bosman (den haag)
12/11/2014
10

ik kom al jaren bij deze dealer en dat is naar alle tevredenheid!!!!!

Verkoop
Ronald Smit (Den Haag.)
12/11/2014
10

Ik ben vanaf het moment van aankoop tot het moment van aflevering van mijn nieuwe auto zeer correct behandeld en men nam alle tijd voor mij.

Verkoop
Anoniem
11/11/2014
8

Verkoopproces verliep goed.

Verkoop
Anoniem
30/10/2014
9

prettige zaak en goede verkoper

Service
Dhr. Postma (Architect Mutterskade 125 Den Haag)
27/10/2014
9

vakkundigheid

Service
Anoniem
22/10/2014
8

Vriendelijk en nette behandeling.

Verkoop
Anoniem
21/10/2014
9

Ik treed in herlaling; men wordt in de Kerketuinenweg door alle medewerkers uitstekend geholpen en te woord gestaan van Verkoopadvisuer tot de medewerker Receptie tot en met de monteurs!

Verkoop
Els Roest (Geertruidenberg)
21/10/2014
10

Omdat we buitengewoon prettig en deskundig zijn geholpen door de heer Jan van der Jeugd.

Service
chris schmidt (den haag)
20/10/2014
8

een 9 en 10 zijn erg exceptioneel. Een 8 is volledig tevreden. wat wil een mens meer?!

Service
Anoniem
15/10/2014
9

Deskundig en vriendelijk!

Service
Nico van Gaalen (Rijswijk)
14/10/2014
7

Beloofde afspraakbevestiging kwam niet. Zelf daarom gebeld. Geen woord over bevindingen van de kleine beurt.

Verkoop
Anoniem
13/10/2014
9

van wege de goede ontvangst

Service
Anoniem
09/10/2014
6

deskundigheid kan beter

Service
Ingrid beuger (den haag)
08/10/2014
10

betrouwbaar en klantvriendelijk

Service
Jeanine Cabaret (Den Haag)
08/10/2014
9

Na een grote beurt is de auto niet gewassen afgeleverd.
De reden was dat er aan de straat werd gewerkt dus had schoonmaken weinig zin volgens de medewerker.
Wel kreeg ik een bon mee voor een gratis wasbeurt in de auto-wasserette, heel netjes.
Helaas durf ik daar niet in dus moest ik hem toch zelf wassen.
Anders was de hoogste waardering terecht geweest!

Verkoop
Anoniem
07/10/2014
10

Uitstekende service, zeer klantvriendelijk, men neemt de tijd voor de klant.

Service
Anoniem
07/10/2014
8

goed werk en prettige benadering van de klant

Service
Anoniem
06/10/2014
9

goede service en klantgericht!

Service
Anoniem
06/10/2014
7

Ruim voldoende

Service
Bert van Ekeren (Den Haag)
02/10/2014
7

Ik heb vaak zelf moeten terugbellen om de voortgang te bewaken om de schade correct hersteld te krijgen. ik ben wel tevreden over de afhandeling. de auto is drie maal terug geweest naar het herstel bedrijf. de laatste keer is tevens de 1e jaars beurt uitgevoerd. Maar toch .... heel veel tijd kwijt geweest.

Service
Dhr A taal (en haag)
02/10/2014
8

Een tevreden klant met geen klachten

Service
Mevr. M-J Giebels (Den Haag)
01/10/2014
8

alles verliep prima

Service
Anoniem
30/09/2014
9

professioneel

Service
Anoniem
30/09/2014
3

de manier hoe je welkom wordt geheten bij receptie is uitstekend. De manier hoe je te woord wordt gestaan bij de verkoper ( heer jeugd of vreugd in Kerketuinen ) is bot en arogant. Daar ben ik niet van gediend. Als klant wil je gezien en gehoord worden. Ik hoef echt niet in de watten worden gelegd maar je koopt geen broodje kaas. Ik ga wel een auto aanschaffen bij de conurent.

Verkoop
Anoniem
30/09/2014
5

Het is niet meer en niet minder

Verkoop
Ton Roeleveld (Den Haag)
30/09/2014
10

Goede ontvangst,goede uitleg nieuwe auto,auto goed en juist afgeleverd,vriendelijk en goed als klant behandeld

Service
Anoniem
23/09/2014
8

Plezierige en deskundige behandeling

Verkoop
Anoniem
19/09/2014
8

klantvriendelijkheid

Verkoop
Mevr. G. Vishnudatt (Den Haag)
19/09/2014
10

Je komt de winkel binnen en wordt warm ontvangen! Men luistert naar de klant. Men is niet opdringerig! Ik kon rustig kijken en vragen stellen. De verkoper heeft alle tijd genomen om het showmodel te laten zien.Die man was zo goed! Nog voor ik de proefrit had gemaakt, was mijn beslissing al gemaakt!

Service
Anoniem
10/09/2014
9

Het is een echte Toyota dealer, met de Toyota uitstraling, dus betrouwbaar, robuust en toch verfijnd

Service
Anoniem
03/09/2014
6

Men begint niet op de afgesproken tijd aan het onderhoud. Auto wordt wel netjes afgeleverd.

Verkoop
Anoniem
27/08/2014
9

Betrouwbaarheid en duurzaam.

Service
Anoniem
25/08/2014
10

1.correcte behandeling door de receptionist.
2.zorgvuldige uitvoering taken door de monteur(inclusief aangeven mogelijke problemen in de komende periode)
3.door verkoopmedewerker uitvoerige inlichtingen verstrekt omtrent eventuele aanschaf van nieuwe toyota auto in de toekomst.

Verkoop
Anoniem
21/08/2014
8

goede service, aardige mensen, namen de tijd voor me

Service
L. R. Beeloo (Den Haag)
21/08/2014
10

In de loop der jaren nooit een klacht.

Service
Dhr.Karel Hus (Den Haag)
20/08/2014
10

Perfecte service altijd correct behandeld maar dat komt ook een super merk van het merk toyota.
En dat geeft de sfeer altijd een positieve wending.

Service
Lieuwe Gulmans (Den Haag)
13/08/2014
8

Mijn laatste afspraak ging de mist in. Ik had afgesproken dat ik gebeld zou worden om een nieuw slot te laten zetten in de achterdeur. Er werd niet gebeld. Ik heb toen zelf gebeld. Op de receptie was niets bekend van de gemaakte afspraak! Die was dus kennelijk niet doorgegeven! We hebben een nieuwe afspraak gemaakt en het slot is gemonteerd. Ik was zo'n miscommunicatie gelukkig niet eerder tegen gekomen! Maar mensen kunnen fouten maken.

Service
Anoniem
12/08/2014
8

Alles ging zoals het behoort

Service
Anoniem
12/08/2014
3

aardige mensen maar de firma Louwman zet winst centraal en niet de klanten vorig jaar belachelijk laag aanbod bij inruil dit jaar gen service bij updaten autokaart werkplaats altijd vol waardoor tenminste 14 dagen wachttijd onvoldoende leenfietsen.

Service
Anoniem
12/08/2014
9

prima afhandeling en service gericht

Verkoop
Dhr. Dick Roeleveld (Reeuwijk)
12/08/2014
10

Zeer goed overdrachtsgesprek en dito aflevering
van mijn Toyota Auris Touringcar Hybride.
Zeer fijne verkoper.

Service
Dhr. P.M. Lempens (Den Haag)
12/08/2014
8

Prettige ontvangst, duidelijke en goede afspraken.

Service
Anoniem
11/08/2014
8

vriendelijke duidelijke communicatie.

Service
Anoniem
06/08/2014
8

Gewoon een goed uitziend bedrijf met net personeel.

Service
Anoniem
31/07/2014
8

Ik ben zeer tevreden over de service en uitgevoerde werkzaamheden. Mijn enige bezwaar is dat de Toyota dealer ver uit het centrum van den Haag is maar daar is heel goed mee te leven. S.Liefrinck

Service
Anoniem
29/07/2014
7

service is redelijk goed

Service
de heer lane (den haag)
29/07/2014
6

Zoals ik zei de telefonsich bereikbaarheid is slecht en de receptie kan je soms lang laten wachten voordat je geholpen wordt

Service
J.Deen (Den Haag)
29/07/2014
9

Er is vooraf een "Prijsopgave" gegeven. Echter bleek later dat er delen moesten worden vervangen. Remschijven en blokken.
Daardoor liep de opgegeven prijs aardig uit.:-)

Verkoop
Dhr.J van Velse (Denhaag)
25/07/2014
10

Een goede service klant vriendelijk

Service
Anoniem
23/07/2014
10

Ik kom al 17 jaar bij Louwman. Al die tijd werden alle reparaties en onderhoudsbeurten tot mijn volle tevredenheid uitgevoerd.

Service
Anoniem
23/07/2014
9

correcte en beleefde behandeling door zowel het balie personeel als de werkplaats mensen

Service
Dhr. Th. Egelie (Den Haag)
22/07/2014
9

Keurige behandeling

Verkoop
Dhr. J.W. Kievit (Wateringen)
17/07/2014
8

Ik ben correct bejegend tijdens onderhandelingen tot aankoop Toyota Auris en inleveren Nissan Almera.

Verkoop
Anoniem
16/07/2014
10

Deskundig, vriendelijk en bereidheid om iets extra's te doen.

Service
de heer R.Offers (Rijswijk)
16/07/2014
10

Ik ben daar al 22 jaar tot volle tevredenheid klant.

Verkoop
PJ Appeldoorn (Den Haag)
16/07/2014
9

Goede service, gedegen kennis, juiste adviezen, lekkere koffie ;)

Service
Anoniem
09/07/2014
9

Kennis, kwaliteit, transparantie en er worden geen extra reparaties "gezocht" (recht door zee).

Service
Dhr.R.P. van der Wildt (Den Haag)
09/07/2014
9

Correcte afhandeling.

Verkoop
Anoniem
08/07/2014
8

Goed en correct geholpen

Service
Anoniem
08/07/2014
9

De uitstekende, vriendelijke en betrouwbare service.

Service
Anoniem
26/06/2014
9

Tevreden met de klantbenadering en de uitgevoerde werkzaamheden

Service
Anoniem
26/06/2014
9

Behulpzaam en vriendelijk en geen overbodige werkzaamheden

Verkoop
Anoniem
26/06/2014
9

zeer tevreden!

Service
Anoniem
26/06/2014
8

Goede dealer met korte lijnen en goede service.

Verkoop
C. van der Hoeven (Rijswijk.)
26/06/2014
10

Ik voel me er thuis. De mensen zijn er prettig en de service is erg goed. De vestiging is niet zo groot dat je er als klant in verdrinkt. Je kent de mensen en zij kennen jou, de lijnen zijn er kort en dat is prettig. Het is een beetje het gevoel van de winkel op de hoek van vroeger, heel vertrouwd.

Service
Anoniem
16/06/2014
8

aardige mensen ,klantgericht, nette schone omgeving, tot dusver goed uitgevoerde werkzaamheden.

Service
W.P.Payens (Den Haag)
13/06/2014
8

Kerkelanden is niet te groot/te klein, goede monteurs. Je bent geen nummer.

Verkoop
A.M.A de Jong (Den Hoorn)
11/06/2014
10

Gastvrijheid, vriendelijk, eerlijk, betrouwbaar, zorgvuldig

Service
Anoniem
11/06/2014
7

Gewoon normaal, zoals het hoort. Alles OK, van telefonische reminder (al was die niet goed verstaanbaar), de wasbeurt (de eerste sinds 2 jaar), de "gratis" verzorging van een aantal kleine ongemakken.
Ik heb geen idee wat er anders zou moeten.
(Maar een korting van 500 euri bij aanschaf van een nieuwe Jaris zonder inruil ...??? Maakt nie uit ....)

Service
Anoniem
11/06/2014
8

Nette en betrouwbare uitstraling

Service
A.J. Verbaan (Kwintsheul)
05/06/2014
8

Duidelijke afspraken, vriendelijk geholpen, auto netjes en schoon opgeleverd, tijdig op de hoogte gebracht van extra kosten, gratis leenfiets.

Service
Anoniem
05/06/2014
7

in eerste instantie vakkundig, vriendelijk en snel geholpen. Daarna wel vriendelijk maar niet ter zake kundig en niet tussentijds en onvolledig geinformeerd. Het feit dat de benodigde onderdelen niet aanwezig waren en dat ik tot op heden geen nieuwe oproep heb gekregen (3 wkn na onderhoud) helpt niet mee om een betere score te krijgen.

Toyota Cookiebeleid

Onze website maakt gebruik van cookies om u een optimale gebruikservaring te bieden. Als u hiermee akkoord gaat kunt u gewoon verder gaan. In ons cookiebeleid leest u meer over cookies en kunt u indien gewenst uw cookie instellingen aanpassen.